O nama

Poduzeće ELEKTRONIČAR d.o.o. osnovano je 1993. godine, sa osnovnom zadaćom servisiranja i održavanja elektroničkih uređaja u medicini. Razvojem poduzeća dolazi do proširenja servisnog programa te se kao ovlašteni servis pojavljujemo ispred vodećih svjetskih proizvođača medicinske opreme:

Naš tim servisera stalno se usavršava i educira kako bi u svakom trenutku i u najkraćem roku mogao s uspjehom riješiti nastale probleme u radu Vaših uređaja. Servis je opremljen najmodernijim sigurnosnim analizatorima, redovno kalibriranima od strane ovlaštenih laboratorija te se nakon svakog popravka uređaji testiraju u skladu sa preporukama proizvođača i sigurnosnim normama – HRN IEC 60601-1. 

Uz servis, našu osnovnu djelatnost, razvili smo se i u značajno i pouzdano trgovačko poduzeće te danas opskrbljujemo velik broj medicinskih ustanova u republici. Na skladištu u svakom trenutku imamo veliki izbor uređaja, pribora i potrošnog materijala za većinu potreba kardiologije, fizikalne terapije, neurologije, kirurgije, medicine rada, ginekologije, pulmologije, opće medicine, hitne medicinske pomoći, sportske medicine i drugih medicinskih djelatnosti. 

Naš cilj je pružiti kvalitetnu i brzu uslugu na zadovoljstvo naših kupaca, pazeći pritom na očuvanje okoliša i prirodnih resursa te poštujući zakonske propise. U skladu sa našim ciljem svakodnevno radimo na podizanju kvalitete i sposobnosti svih zaposlenih. 

POLITIKA KVALITETE

Uprava društva ELEKTRONIČAR d.o.o. iskazuje svoje opredjeljenje za kontinuirano usavršavanje kvalitete. Kao najvažniju sastavnicu smatramo našu usmjerenost na potrebe korisnika i njihovo zadovoljstvo izvršenim poslom kao najvažnije vrijednosti prema kojima organizacija mjeri i određuje svoju ukupnu uspješnost.

ELEKTRONIČAR d.o.o. treba biti prepoznat zbog kvalitete u distribuciji, prodaji, servisu te savjetovanju kupaca pri odabiru medicinskih proizvoda .

To ćemo postići kroz:
• Upravljanje organizacijom, zajedno s utvrđenim ciljevima kvalitete i definiranim odgovornostima za njihovo ispunjavanje
• Uspostavljanje, primjena, održavanje i kontinuirano poboljšanje učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom prema normama ISO 13485 i ISO 9001
• Stalno povećanje zadovoljstva kupaca
• Praćenje i primjena novih tehnologija
• Kontinuirano praćenje okruženja, odnosno konteksta organizacije
• Nadzor nad pojavom prijetnji i procjenom rizika kao metodom odgovora
• Kontinuirano obrazovanje zaposlenika
• Provođenje zakonskih, regulatornih i normativnih zahtjeva
• Osiguranje sigurnost korisnika naših proizvoda kroz upravljanjem rizikom kvalitete proizvoda i usluga i poštivanjem Uredbe o medicinskim proizvodima (MDR) 2017/745
• Pažljiv odabir dobavljača
• Obvezu povećanja kvalitete (proizvoda/usluge) kako bi se nadmašila očekivanja kupaca
• Predanost kvaliteti u svim aspektima poslovnih procesa
• Osiguravanje da naša Politika i procedure odražavaju ono što zapravo radimo
• Kontinuirana nadogradnja sustava upravljanja kvalitetom u svim fazama (primitak narudžbe, proizvodnja, otprema do aktivnosti nakon otpreme).

Okvir za postavljanje ciljeva kvalitete definiran je u Priručniku kvalitete.