PRODAJA

Osnovne djelatnosti poduzeća Elektroničar d.o.o. su prodaja i servis medicinskih uređaja. Provjerite našu ponudu na web stranicama ili u slučaju da ne možete pronaći ono što vas zanima, obratite nam se telefonski.  Trudimo se dati što bolji i točniji opis te sliku proizvoda. Unatoč tome ne možemo jamčiti da su navedeni podaci i slike aparata u potpunosti točni. U slučaju da se dvoumite oko kupnje uređaja kontaktirajte naše prodajne agente koji će vam ponuditi opremu koja najbolje odgovara vašim potrebama i budžetu. U slučaju da želite isprobati uređaj prije kupnje, moguće je organizirati kratku prezentaciju uređaja u našim prostorijama. Za svaki prodani uređaj pružamo edukaciju i preporučamo koji pribor koristiti kako bi dobili što kvalitetnije rezultate. Stojimo vam stoji na raspolaganju za svaku daljnju pomoć prilikom upotrebe uređaja ili njegovog popratnog softvera. Svi proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom koje deklarira proizvođač, imaju jamstveni list.  Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili u slučaju da kvar nije moguće otkloniti, da mu se preda drugi takav ispravan proizvod. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom.

 

SERVIS

Profesionalna korisnička podrška je dio naše politike poslovanja a tehnički problemi često zahtijevaju brza i jednostavna rješenja. Manje probleme možemo riješiti izravno telefonski. Za softverske probleme naši tehničari mogu vam pomoći spajanjem na vaša računala pomoću remote control aplikacija (teamwiever, anydesk i sl.). Možete nas kontaktirati od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati. Kompleksniji softverski i mehanički problemi zahtijevaju dolazak servisera a u slučajevima gdje nije moguće otkloniti kvar na lokaciji klijenta, osiguravamo transport uređaja do našeg servisa. Servisna služba je kvalitetno opremljena i potpuno motorizirana radi bržeg i potpunijeg pristupa klijentima na području cijele Republike Hrvatske. Stalnim školovanjem naših servisera nastojimo održati visoki stupanj kvalitete kako bismo bili u stanju pružiti što bržu i kvalitetniju uslugu.  Na skladištu, osim velikog izbora potrošnog materijala i pribora, imamo i dovoljan broj servisnih dijelova. Za izuzetno rijetke slučajeve kada nemamo dijelove na skladištu osigurana je njihova dobava od proizvođača u vrlo kratkom roku.

Obratite nam se s povjerenjem ukoliko imate tehničkih problema s uređajima i priborom koje koristite u svakodnevnom radu. Iskustvo u servisiranju medicinskih uređaja širokog spektra proizvođača i modela rezultira visokim postotkom uspješnosti servisnih intervencija, Kvaliteta i pouzdanost izvršenih zahvata osigurana je kontinuiranom edukacijom servisera, uporabom najmodernijih servisnih uređaja i alata te ugradnjom originalnih dijelova.

OPĆI UVJETI POSLOVANJA SERVISA

Krajnji korisnici mogu zatražiti servisni postupak putem naših kontakata, osobno predati uređaje na prijemno mjesto Elektroničar d.o.o. u Zagrebu, Karlovačka cesta 26a, ili ih poslati nekom dostavnom službom. Preporuča se da se uređaji šalju bez dodataka, osim ako je određeni dodatak povezan s kvarom. Svi dodaci koji se šalju uz uređaj moraju se navesti prilikom prijave robe. Svi uređaji koji se šalju bilo kojim oblikom dostave, moraju biti zapakirani na način koji će onemogućiti oštećenja prilikom normalne manipulacije pošiljkama. Dostavne službe imaju pravo odbiti preuzimanje uređaja koji nije adekvatno zapakiran. Elektroničar d.o.o. ne odgovara za oštećenja nastala u transportu zbog neadekvatnog pakiranja. Jamstveni status uređaja odnosi se samo na cijenu rada (popravka) i ugrađenih dijelova. Servisni izlazak na teren, preuzimanje i povrat uređaja na adresu korisnika, ili trošak dostavne službe uvijek je trošak na teret krajnjeg korisnika. Ostali jamstveni uvjeti, zajedno s razlozima eventualnog ne priznavanja jamstva su navedeni na jamstvenom listu koji dolazi uz uređaje.

Vremenski rok za preuzimanje uređaja u postupak je do 5 radnih dana od datuma zaprimanja istog, a trajanje popravka nakon preuzimanja uređaja u postupak ovisi o raspoloživosti rezervnih dijelova i profilu kvara. Uređaji koji su u jamstvu imaju prednost prilikom preuzimanja u postupak. Nakon izvršene dijagnoze kvara (defektaže), krajnjem kupcu se šalje ponuda sa svim troškovima kako bi bio upoznat sa cijenom servisa. Za dijagnostiku složenijih uređaja moguće je najprije slanje predponude za izradu detaljne ponude. Trošak predponude odbija se od troška prihvaćene detaljne ponude. Odobrenje za izvršenje servisa po poslanoj ponudi prihvaćamo samo u obliku narudžbenice (pismeno očitovanje). Ukoliko se testiranjem uređaja dođe do zaključka da je proizvod ispravan, naplaćuju se troškovi dijagnostike kao i troškovi povrata uređaja.

Odobrenje, odnosno narudžbenicu za izvršenje servisa čekamo 30 dana od dana izdavanja ponude, a nakon tog roka korisnik je suglasan platiti troškove čuvanja (ležarine) uređaja 1,00 € dnevno. Nakon isteka roka za dostavu narudžbenice ili izjave o odustajanju od servisa Elektroničar d.o.o. čuvat će uređaj najviše do isteka roka od 6 mjeseci od datuma slanja ponude, a troškove čuvanja (ležarine), rizika od propasti uređaja i slično, snosi isključivo krajnji korisnik. U slučaju da korisnik izjavi da odustaje od servisa, ili se nikako ne očituje u roku 6 mjeseci od slanja ponude za servis, uređaj će se vratiti korisniku nepopravljen, uz naplatu troškova dijagnoze kvara (defektaže), troškove dostave i eventualno troškova čuvanja (ležarine).

Elektroničar d.o.o. nije odgovoran za eventualne gubitke sadržaja u memoriji uređaja uzrokovane pojavom kvara, niti je odgovoran za iste koje mogu nastupiti tijekom dijagnostike i servisiranja. Korisnik uređaja, odnosno dostavljač u servis preuzima svu odgovornost glede posljedica koje mogu nastati prilikom dijagnostike i servisiranja uređaja zbog: neovlaštene izmjene programskih postava, prethodne ugradnje neoriginalnih dijelova i nestručnog rukovanja. Jamstveni rok na ugrađene dijelove je 90 dana ukoliko drugačije nije navedeno. Svi rezervni dijelovi ugrađeni u uređaje kojima je isteklo jamstvo, ostaju u vlasništvu tvrtke Elektroničar d.o.o. do uplate punog iznosa popravka prema izdanom računu. Jamstvo na uslugu servisa je 180 dana, a odnosi se samo na identičan kvar, tj. neispravnost iste komponente i ne obuhvaća funkcioniranje cijelog uređaja. Svaki uređaj se nakon servisa funkcionalno testira sukladno preporukama proizvođača.

SIGURNOSNA ISPITIVANJA I PROVJERE ISPRAVNOSTI

Zbog specifične primjene električnih medicinskih uređaja, zahtjevi za njihovom sigurnom primjenom puno su veći nego kod ostalih uređaja. Medicinski uređaji mogu predstavljati niz opasnosti za pacijente, korisnike i servisere. Gotovo sva električna oprema može izložiti ljude utjecaju električne struje. U slučaju medicinskih uređaja ova opasnost je tim veća jer vodljivi dijelovi uređaja pri upotrebi dolaze u dodir s tijelom. Pri tome se javljaju odvodne struje koje ne smiju prelaziti određene opasne vrijednosti. Većina problema se može prevenirati te je ponekad bolje spriječiti nego pričekati da se kvar dogodi te prouzroči još veću štetu. Kontroli je moguće podvrgnuti i ispravne uređaje za koje se zna da takva kontrola nije učinjena duže vrijeme, a kao potvrda ispravnosti. Preporuka većine proizvođača medicinske opreme je taj test provoditi periodički – jednom godišnje. Redovnom provjerom vašeg uređaja smanjujete rizik tehničke greške ili nezgode. U slučaju da je na uređaju potreban veći popravak u mogućnosti smo vam ponuditi zamjenski uređaj dok je vaš na popravku.

Društvo ELEKTRONIČAR d.o.o. registrirano je pri Trgovačkom sudu u Zagrebu za poslove tehničkog ispitivanja i analize. Za svaki ispitani uređaj dajemo propisani pisani izvještaj.